زنده های افقی

رفاقت با شهدا دو طرفه است

زنده های افقی

رفاقت با شهدا دو طرفه است

السلام علیکم یا اولیا الله و احبائه

بسم رب عشق 

 

نوشته ای از شهید احمدرضا احدی 

 

دیگر نمی خواهم زنده بمانم.من محتاج توام !

 

خدایا ! بگو ببارد باران ٫ که کویر شوره زار قلبم سالهاست که سترون مانده است 

 

من دیگر طاقت دوری از باران را ندارم. 

 

خدایا!دیگر طاقت ماندن ندارم. بگذار این خشکزار وجودم ٫این مرده قلب من دیگر نباشد 

 

بگذار این دیدگان دیگر نبینند٫ بس است هر چه دیده اند 

 

بگذار این گوشهای صم دیگر نشنوند٫ بس است هر چه شنیده اند 

 

بگذار این دست و پا ها حرکت نکنند٫ بس است هر چه جنبیده اند. 

 

خدایا! دوست دارم تنهای تنها بیایم٫دور از هر کثرتی 

 

دوست دارم گمنام گمنام بیایم٫ دور از هر هویتی 

 

خدایا! اگر بگویی لیاقت نداری خواهم گفت :لیاقت کدامیک از نعمت های تو را  

 داشته ام؟  

خدایا ! دوست دارم سوختن را ٫فنا شدن را 

 

                                                                                      التماس ۲a

نظرات 11 + ارسال نظر
برو بچ امتداد! چهارشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:48 ق.ظ http://emtedad.ir

خدایا تو به من دستور دادی که در راه تو قربانی شوم، فوراً اجابت کردم و مشتاقانه بسوی قربانگاه عشق حرکت کردم.... اما تو میخواستی که این قربانی هر چه با شکوه تر باشد، لذا دوستانم را و فرزندانم را و عزیزترین کسانم را بقربانی پذیرفتی .... و مرا در آتش اشتیاق گذاشتی...
«شهید چمران»

ابوذر چهارشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:21 ق.ظ

سلام.من یکی از همسنگری های شما هستم در امتداد.
راستش یه لحظه حس کردم شهید غریبه.شهید احمدی رو میگم.چون واسه بقیه مطالبتون نظر ثبت شده بود الا این متن قشنگ و این دل نوشته از شهید عزیز.
از این که برای زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا تلاش می کنید ممنونم.یک نظر میدم امیدوارم ناراحت نشین.طرح بالای وبلاگتون خوبه.قشنگه.ولی بقیه فضا خیلی خالیه.شاید خودتون هم اینو حس کرده باشین.فکر میکنم بهتر باشه مطالب سایتتون رو بیشتر دسته بندی کنین.در کل یه خورده فضاهای کنار وبلاگتون خالیه.شما میتونید از وبلاگ ها و سایت های معروف یه خورده الگو بگیرید.امیدوارم روز به روز تو وبلاگتون پیشرفت داشته باشد.یاعلی.

دوست چهارشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:36 ق.ظ http://dost88.blogfa.com/

سلام

وبلاگ آرام و متینی دارید ... [گل]

شما را در پیوندهایم ثبت نمودم تا ، وبلاگ دوستی با ، متنانت همراه گردد ... [گل]

همیشه موفق باشید .... [گل]

بشیر چهارشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:58 ب.ظ http://www.nematzadeh.blogfa.com

بسم رب الشهدا

زندگی زیباست، اما شهادت از آن زیباتر است.
سلامت تن زیباست، اما پرنده‌ی عشق، تن را قفسی می‌بیند که در باغ نهاده باشند.
و مگر نه آنکه گردن‌ها را باریک آفریده‌اند تا در مقتل کربلای عشق آسان‌تر بریده شوند؟
و مگر نه آنکه از پسر آدم، عهدی ازلی ستانده‌اند که حسین را از سر خویش بیش‌تر دوست داشته باشد؟
آنان را که از مرگ می‌ترسند از کربلا می‌رانند.
شهید آوینی.

با سلام
با اجازه شما رو لینک کردم
به امید موفقیت روزافزون برای شما
و
ظهور فرزند فاطمه سلام الله علیها یگانه منجی عالم بشریت
یا حق .

مجنون چهارشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 06:36 ب.ظ http://www.baghiytolah.blogfa.com

بسم رب الشهدا
او می آید زیباتر از هر نگاه،وخوب تر از صد هزار بهار!
او می آید واز بادهای خزانی، انتقام همه لا له های پرپر را می گیرد!
همان بهاری که لاله ها به اترام او بر خاسته اند
وآن نگاری که نرگس ها نگران مقدم اویند.
سلام دوست عزیز متشکرم از اینک به کلبه ما سر زدین خیلی خوشحال شدم متشکرم منتظر همیشگیتون هستم
التماس دعا
یاعلی مولا

مجنون چهارشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 06:38 ب.ظ http://www.baghiytolah.blogfa.com

بسم رب الشهدا
در ضمن لینکتون کردم
التماس دعا
یاعلی مولا

دوست پنج‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:00 ب.ظ http://dost88.blogfa.com/

بازهم به من سر بزنیا ....

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:23 ب.ظ

سلام
خوشا به سعادت شما که در این وانفسای آخرالزمان ، وقتتان را صرف توصیف بهترین های خدا می کنید.
درباره سؤالتان در خصوص چگونگی الصاق تصویر به وبلاگ خود :
اگر عکس مورد نظر شما روی اینترنت و در یک سایت دیگر قرار دارد برای نشان دادن عکس مورد نظر کافی است روی عکس کلیک راست کرده و Copy را بزنید .حال وارد ادیتور سرویس وبلاگ خود شوید . و در محلی که نوشته هایتان را تایپ میکنید کلیک راست کرده و Paste را بزنید .

اگر عکس مورد نظر شما روی کامپیوتر شخصی شما قرار دارد ، باید ابتدا آن را بروی یک سایت اینترنتی منتقل کنید و سپس لینک عکس را در ادیتور سرویس وبلاگ وارد کنید. سایت های زیادی هستند که به شما فضای مورد نیاز برای نگه داری فایل هایتان را می دهند . پیشنهاد ما سایت Tinypic است . وارد این سایت شوید .دو جعبه متن کوچک در وسط صفحه میبینید. جلوی جعبه متن کوچک بالایی کلمه Upload نوشته شده . Upload به معنی ریختن فایل ها روی یک سایت است که معکوس عمل دانلود می باشد . با زدن دکمه Browse عکس مورد نظر را از روی کامپیوتر خود انتخاب کنید . حال در جعبه متن زیرین که کنارش کلمه Tag نوشته شده چند کلمه که عکس را توصیف میکند بنویسید . این کلمات به سایت کمک میکند تا عکس ها راsearch کند. در نهایت دکمه Host image را بزنید تا سایت ، فایل مورد نظر شما را به سرور خودش منتقل کند .

پس از آپلود عکس ، این سایت عکس را بصورت کوچک و در زیر همان صفحه به شما نشان میدهد و در کنار آن 4 نوع آدرس دهی به عکس را برایتان می نویسد . آخرین آدرس که جلوی آن کلمه Link نوشته شده است برای استفاده در وبلاگ لازم است . آن آدرس را کپی کنید و وارد ادیتور وبلاگ خود شود . دکمه عکس را در ادیتور کلیک کنید و در بخش آدرس ، لینکی را که از سایت Tinypic گرفتید در اینجا paste کنید. حال عکس با موفقیت وارد وبلاگ شما خواهد شد.

در صورتی که بخواهید عکس را با کد HTML آن دریافت کنید اولین لینک ارائه شده توسط سایت Tinypic را کپی کنید که در کنارش کلمه TAG ذکر شده . این کد براس استفاده در قالب وبلاگ مناسب و آماده است .

ضمناً اگر مایل به تبادل لینک هستید بفرمایید.
التماس دعا

مهرداد پنج‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:27 ب.ظ http://revayateeshgh.blogsky.com/

سلام مجدد
مثل اینکه فراموش کرده بودم آدرس وبلاگم رو بذارم.
ضمناً بخش نظرات شما طراحی جالبی داره ، ممنون میشم اگه بفرمایید از کجا قالب اون رو گرفتید.
یا حق

فائزه دوشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:15 ب.ظ

بسم رب الشهدا
دوباره سلام
یه کوچولو شهید احدی رو میشناسم خیلی قشنگ بود

a110 سه‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:44 ب.ظ

سلام زهرا جون
عکس از شهید مهدی میرزایی می خواستم .داری؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام همسنگری
متاسفانه عکس از این شهید ندارم
یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد