زنده های افقی

رفاقت با شهدا دو طرفه است

زنده های افقی

رفاقت با شهدا دو طرفه است

شلمچه

بسم رب الشهدا 

 

می گفتند شلمچه را نمی شود بنویسی  شلمچه را باید ببینی 

 

یکی هم میگفت :شلمچه را حیف است که با چشم سر ببینی 

 

کم بهره می مانند آنها که به چشم سر اکتفا می کنند 

 

ضرر می کنندآنها که با چشم دل شلمچه را نمیبینند 

 

حالا تو بگو با چشمی که عمری بسته بوده حالا چه کنم؟ 

 

یکبار به شلمچه رفته ام . هیچ جا مثل آنجا دلم را نبرد .هیچ جا مثل آنجا حضور شهیدان را حس نکردم. 

 

هیچ جا مثل آنجا غروبش زیبا نبود 

 

هیچ جا مثل آنجا نسیمش بوی کربلا نمی داد 

 

هیچ جا مثل آنجا............. 

 

 

از دوستان امتدادی خودم ممنونم که کلبه حقیر من رو قابل دونستند و سر زدند 

یا مهدی ادرکنی

نظرات 4 + ارسال نظر
گلبرگ مغرور شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:23 ب.ظ http://shempel.blogfa.com

ما پیرو احمدی نژادیم هنوز
سلام من که قسمت نشده بروم اما اگه شما رفتید پس شما عزیزتزید نسبت به من برای منم دعا کن
خوشحال شدم سر زدی
بازم بیا با لینک چطوری/؟؟؟

یکی ا زفرزندان سبز وطن شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:44 ب.ظ

وبلاگت بوی گل میده.بوی پاک شهیدان رو میده.
شهیدان ۸ سال دفاع مقدس(درود بر روان پاکشان) به دست دشمن بعثی شهید شدند.اما جوانان این روزها چی؟

سید مهدی حسینی دوشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:41 ب.ظ

سلام همسنگری .آفرین بر تو همانطور که شهدا رزمنده های دیروز این سرزمین عزیز بودند شما هم رزمنده های امروزید اجرتون با خدای شهدا.دعام کنید یا علی.

فائزه شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:23 ق.ظ

سلام همسنگری
داشتم متنتو میخوندم اشکام ناخوداگاه سرازیر شد
راست میگی همه جا رفتم و دیدم ولی شلمچه یه حاله دیگه ای داشت
نمیدونم چرا ولی بچه هارو اونجا بود که میشد متحول دید حضور شهدا تو شلمچه خیلی خیلی محسوس بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد