زنده های افقی

رفاقت با شهدا دو طرفه است

زنده های افقی

رفاقت با شهدا دو طرفه است

تو

برای رسیدن به تو پا پیش گذاشتم 

خودم را قسمت کردم 

تو را سهم تمام رویاهایم کردم 

انصاف نبود  

تو که می دانستی با چه اشتیاقی  

خودم را قسمت می کنم  

پس چرا 

زودتر از تکه تکه شدنم جوابم نکردی 

برای خداحافظی خیلی دیر بود  

خیلی دیر بود 

 

از دوستان خودم مچکرم

نظرات 2 + ارسال نظر
ریحانه پنج‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:07 ق.ظ http://entezarezamin.blogfa.com/

امام مهدی (عج):

حضرت مهدى(علیه السلام) به محمّد بن على بن هلال کرخى فرموده اند :نادانان و کمخردان شیعه و کسانى که بال پشه از دیندارى آنان محکمتر است، ما را آزردند.


سلام زهرا جان.

خوبین؟

ممنونم از حضورتون ...

فک کنم سایتتون رو تازه راه انداخته باشین.بهتون تبریک میگم و امیدوارم روز به روز نوشته هاتون زیباتر بشن.

قلم زیبایی دارین گلم.

و پیشاپییش عیدتون مبارک.

خوشحال میشم زود زود پیشم بیاین.

یا علی


اللهم عجل لولیک الفرج...[گل][گل][گل]

مجنون پنج‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:35 ق.ظ http://www.baghiytolah.blogfa.com

بسم رب الشهدا
آقا بیا به حرمت مفهوم انتظار

اشعار ساده ما را مرور کن

کی می رسد شبی که تو از راه می رسی

این باغ های شب زده را غرق نور کن

سلام دوست عزیز حالتون خوبه وبلاگ زیبایی داشتین متشکر از اینکه به وبلاگ خودتون سر زدین در این روزها دعا یادتون نره ما محتاج دعای شما دوستان عزیز هستیم
التماس دعا
یاعلی مولا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد